среда, 22. фебруар 2017.

"Djevojka sa gradom u kosi" novi dizajn, nova tehnika na kutiji za nakit.

Zdravo,

Moram vam priznati da sam se poslednjih dana divno zabavljala u mojoj radionici  učeći novu tehniku, moju novu ljubav   linorez . 



Ideja za dizajn mi se polako razvijala u glavi već nekoliko mjeseci unazad i kada su se kockice posložile krenula sam sa radom. Radila sam dva dana po 2-3 sati, jer linoleum je tvrd materiljal i brzo zabole ruke i ramena. Kada sam bila zadovoljna sa izgledom otiska sa dekupaž ljepilom sam papir zalijepila na već pripremljenu kutiju za nakit. Ako vas zanima detaljniji opis postupka rada, slobodno ostavite komentar rado ću odgovoriti i objasniti. 



Zadovoljna sam kako je ispao moj prvi rad u ovoj tehnici i već smišljam nove ideje :-)

❤❤❤

2 коментара: