субота, 25. мај 2013.

"Put oko svijeta za 80 dana"



Zdravo svima!
Ovih dana sam bila vrijedna pa nikako da stignem i da pokažem šta se to sprema u mojoj radionici . Uglavnom radim sa  paletom boja i motivima  koji  mirišu na ljeto i putovanja. Doduše,  to su boje koje ja inače jako volim (bijela,bež,ljubičasta,plava i zelena)  takoda se ,na prvi pogled,  ne razlikuje mnogo od prethodnih radova. Nisam mnogo eksperimetisala sa tehnikama, jedino sam se pomučila sa ovim zelenim ramom, jer je to moj pokušaj da uradim 2k na tamnoj podlozi. Na svjetlosti se vidjelo da je divno raspucao, ali koliko god da sam utrljavala svijetlu boju pukotine nisu bile vidljive, jedino je dobro što je ram dobio visoki sjaj :-)


Posebno sam uživala dok sma radila ovaj komplet. Ne znam iz kojeg razloga podsjetio me je na moju  omiljenu seriju britanskog autora Monty Dona "Put oko svijeta kroz 80 vrtova"  i na moju želju  da spakujem kofere i obiđem makar nekoliko evropskih vrtova.


Posle putovanja prešla sam na lavandu jednostavno ne mogu da odolim, pogotovo sada kada se sprema da procvjeta!


Moram biti strpljiva i sačekati da kiša prestane da pljušti kako bih  mogla uživati u njenom mirisu.


I na kraju vraćam se svojoj luci, svome moru 






Toliko večeras od mene, pozdravljam vas sa željom da  krenete na svoj "Put oko svijeta" jer tako se hrani duša i misli bistre.

Pozzzzzzzz




1 коментар: