недеља, 13. новембар 2011.

U susret 10 maslinijadi

Juče , u Starom gradu Baru održana je 10 maslinijada, na kojoj sam  sa mojom prijateljicom Gocom izlagala svoj radove. Na štandovima je bilo u izobilju maslina, sira, priganica, hleba od maslinovog ulja i maslina, tespišta (starinski posni kolač sa maslinovim uljem ), sokova od domaćeg i divljeg nara.....E, da juče sam prvi put probala i liker od crnih maslina, mogu vam reći da je divan. Osjeća se miris i ukus crne masline a ipak pomalo vuče na pelinkovac, jako neobično.
Tako sam i ja u susret maslinijadi pripremila moju klapu :)





Kako je bilo dosta izlagača naš štand smo djelili sa "Suveniri MNE" iz Podgorice ovako je izgledao naš štand




Ovako je izgledao jedan od mnogih štandova gdje se izlagalo maslinovo ulje i ostale đakonije
Do sledećeg posta .....

 

1 коментар:

  1. Predivnih stvari ima ovdje kod tebe.Bas mi drago da sam nasla tvoj blog. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши